2009 年 11 月 11 日  星期三   清涼

★`神明•保佑{♥}TEST•成功° 開心  

先講下尋日D野先"

尋日P.E... .. ...打排球>W<好耐無打過la~

打到隻右手..紅曬..仲有1點點紅色

拉機2分鐘...成績唔錯唔錯係健身室. .. ... .

係咁玩哩個玩果個

玩到腳軟O_O .. .. .如果唔係今日要拉機....

放學都去左補跑城門河"

尋日加理今日. ... ... . . 派左幾份卷

成績Okla"站時肥左2課la"

差唔多全班到知我英文幾分>W<邊個講加"

英文:Miss lam話睇得出我有溫書"

只係閱讀差...無鬧人仲叫我睇多d英文書

中史:O_O想嘔泡如果係葉SIR...分數可能會高D lOr"

IS:林急抱佛腳合格.. .. . ..笑左lOr~咩是"

中文:唔錯la"除左語文運用錯好多姐"佔10分姐xD"

History:Ok la~咁多課中最高分既難怪我最愛History

數學:爽•爽•爽•無拎單位數...e經偷笑la"

合格分數既1半多"全班好似得14個合格"

唉.. . ... 我地後面果3個鬥低分

最低分個個話是...野飲1支"

點知最低個個低我幾分咋

咁就無左兩支野飲呀~仲要buy俾佢"

早知同佢地鬥英文la"

聽日就派曬卷la~唔知肥唔肥呢"

 

 

 

 

 

      回憶=)"2009-11-11 07:28 PM
 


yipsiulai
暱稱: - `♥sIυlαì°
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 156
今日人氣: 0
累積人氣: 1851