|
2008 年 10 月 6 日 星期一 清涼
| ToDaY ' ^ ' |
|
哼"
我格李個個好衰呀"
日日話我"
我2後都唔會煩住你"
哼"
個陣時心情真係好差lor"
到左上 aRt 個陣..
唔知鬧佢好 Or 笑佢好"
雖然次次上 aRt 堂都比佢玩"
不過...
好彩 aRt 堂坐係 細B AnD 鄭無腦 格李"
如果唔係....= ="
我會好悶...
BeCauSe aRt 堂真係好悶呀"
聽個呀 S!U 講左差唔多兩堂既野"
之後就落堂...@~@...上堂叫我地睇本 aRt BooK 第幾章既內容"
之後就...狂問人野...我地答左佢就話 [ nO" ] -3-"
唉...
放左學...要去....
CheeR!nG TenrM"
仲覺得我地 [ 勤社 ] D口號怪怪地"
同其他社唔同 ' ^ '
可能太文雅la"
狂叫人大聲D"
我2經大聲左+"
唉......
鬼叫我坐後面咩"

|
|
回憶=)"2008-10-06 08:01 PM
|
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 67 | »
|
|