2008 年 10 月 6 日  星期一   清涼

ToDaY ' ^ '  

哼"

我格李個個好衰呀"

日日話我"

我2後都唔會煩住你"

哼"

個陣時心情真係好差lor"

到左上  aRt 個陣..

唔知鬧佢好 Or 笑佢好"

雖然次次上   aRt   堂都比佢玩"  

不過...

好彩   aRt  堂坐係  細B   AnD  鄭無腦 格李"

如果唔係....= ="

我會好悶...

BeCauSe   aRt  堂真係好悶呀"

聽個呀  S!U  講左差唔多兩堂既野"

之後就落堂...@~@...上堂叫我地睇本   aRt  BooK  第幾章既內容"

之後就...狂問人野...我地答左佢就話  [  nO"  ]  -3-"

唉...

放左學...要去....

CheeR!nG TenrM"

仲覺得我地 [ 勤社 ]  D口號怪怪地"

同其他社唔同 ' ^ '

可能太文雅la"

狂叫人大聲D"

我2經大聲左+"

唉......

鬼叫我坐後面咩"                              

                                                                                                                                                       

 

 

      回憶=)"2008-10-06 08:01 PM
 


yipsiulai
暱稱: - `♥sIυlαì°
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 156
今日人氣: 0
累積人氣: 1849