[["x__瑤•私之小屋﹎▃▆▇
這 小屋,就是私之生活小點滴。

By_瑤
yiu1995211
暱稱: ゙ ♥" 瑤﹏子﹍×〞
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-29
2008-04-26
2008-04-01
2008-03-31
2008-03-29
文章分類
全部 (63)
短文創作 (1)
未分類 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 65
今日人氣: 2
累積人氣: 1613
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天


2007-06-19 分類: 未分類

今天做了一個大革命,,就是把本blog的           →黑沉風格← 做少女型的→小粉紅←喇!!!*(^.^)*

呵呵...感覺還不錯的說。-﹏-++

====

天是端午節,,今早也應節地吃了粽___________

還真的很炎熱呢,,難為那些去龍舟競爭力的人-333333333-

今次老爹的龍船會嬴了NO.1!!!可喜可賀@v@

===

晚上卻到嫲嫲家做節吃飯。-.-"

沒吃是也,,,,緣實飯是綿綿的....吃不慣+33333+

回家之前到7-11,,拿點點串那個玻璃瓶,,挻可愛呢!

可是,,拿到家中卻想不到怎把它用掉....((汗.....llll))



2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


2007-06-15 分類: 未分類

今日終於考完試lu.......

亦都對左數學考試卷,,90分,,全班第三....

好唔甘心-3-.....差4分///死左係4分道...就可以做全班第一!!!

如果唔係自己大意,,張個「3」寫左「2」,,整整兩題都係咁!!!.\/.凸

咁就冇左4分!!!!!!!-______________________- 凸

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

本來我覺得個個分數都唔係咁好架...唉...不過我後面個個都拎唔到9字頭....((勁人.....奧數///))

哈哈!!仲有係全班第3.....咁就算喇-3-都激氣呀!!!!!!!

不過,,其實我覺得今次考試易好多=.="

但係好多勁人都拎唔到9字頭.,..78...64....-0-

真驚訝....orz

===============================

今日嘛...都沒什麼特別了...-"-

期待着明天吧......@v@++++



2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


2007-06-14 分類: 未分類

聽日係考試既最後一日...

今日...總算平平凡凡咁過左一日。

明天也要去學校 有一點不想要去 想到就覺得好煩喔…
學校雖然有很多的朋友 但是人都是自私和為自己的利益早想的 所以有時候難免會漏出本樣… 要能真的找到一個真心的朋友是很難的
大家都喜歡比來比去的 我覺得很沒有意識 我覺得很白癡…
常常想 我寧願比還是不比?
我也不知道~~

之間難免也會有些鎖碎的問題....

朋友....怎才能說是最好呢?

樣貌、成績、金錢............這算?

虛偽、背叛、攻心.........?

我不能稱上一個很好的友人,,有時也會心虛呢,,

做了壞事?背叛?

不是...是總是覺得自己做得不夠好。

寧願什麼也不理,,總好過做錯...

總是這樣...

想着、想着.....不要理會了...做回自己。

佢自己會解決...時間會沖淡....

這是香港人經常的心理吧...在人山人海的人群中...

有誰會停下腳步..理會他人..

有時想去幫,,卻又被心裡的惡魔....停駐了。

不要多管閒事,,....會出錯的...。

 

================

打着打着....離題了....

還是去洗個澡吧....。



2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


2007-06-13 分類: 未分類

今日去左藍田,,檢查脊骨移位。-___________________________-

足足除衫,,除左3次+333333333333333333333+

比人睇晒-,-整左成兩個鍾頭。累透了...../_____\

照左x光.....>"<照x光個間換衫房..好恐怖-+-v

又細//又暗...又有塊鏡...

不過左入到照野個道,,又好令wo!!X]]

番到青衣,,買左好大塊既豬豬力!!好味喲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=========

今日英文考試...唔多識=333333333=

聽日考數學,,都要背好晒d公式...真麻煩~.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

就是這了.......拜拜囉"]]]]]]]]]]]]



2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


2007-06-12 分類: 未分類

考試的第一天。

是考中文筆試和中文作文.....還廷容易的-__________________________________- ++++

放學的時候,,我班早了10min放=333333333=

但走到下去,,那老師才說還沒打鐘,,留待到打鐘才放學吧。

本來第一的我們,,那個該死的老師竟讓低年級的學生走先了!害我們變了第3!!!!.\/.凸

======

最後蔡蔡子請我們吃雪糕了喇>3333333333<

蔡蔡子!!!~~~~ I   LOVE  YOU!!!!