| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
| 2007-06-19 |
分類: 未分類 |
今天做了一個大革命,,就是把本blog的 →黑沉風格← 做少女型的→小粉紅←喇!!!*(^.^)*
呵呵...感覺還不錯的說。-﹏-++
====
今天是端午節,,今早也應節地吃了粽___________
還真的很炎熱呢,,難為那些去龍舟競爭力的人-333333333-
今次老爹的龍船會嬴了NO.1!!!可喜可賀@v@
===
晚上卻到嫲嫲家做節吃飯。-.-"
沒吃是也,,,,緣實飯是綿綿的....吃不慣+33333+
回家之前到7-11,,拿點點串那個玻璃瓶,,挻可愛呢!
可是,,拿到家中卻想不到怎把它用掉....((汗.....llll))
|
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
| 2007-06-15 |
分類: 未分類 |
今日終於考完試lu.......
亦都對左數學考試卷,,90分,,全班第三....
好唔甘心-3-.....差4分///死左係4分道...就可以做全班第一!!!
如果唔係自己大意,,張個「3」寫左「2」,,整整兩題都係咁!!!.\/.凸
咁就冇左4分!!!!!!!-______________________- 凸
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
本來我覺得個個分數都唔係咁好架...唉...不過我後面個個都拎唔到9字頭.... ((勁人.....奧數///))
哈哈!!仲有係全班第3.....咁就算喇-3-都激氣呀!!!!!!!
不過,,其實我覺得今次考試易好多=.="
但係好多勁人都拎唔到9字頭.,..78...64....-0-
真驚訝....orz
===============================
今日嘛...都沒什麼特別了...-"-
期待着明天吧......@v@++++ |
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
| 2007-06-14 |
分類: 未分類 |
聽日係考試既最後一日...
今日...總算平平凡凡咁過左一日。
明天也要去學校 有一點不想要去 想到就覺得好煩喔…
學校雖然有很多的朋友 但是人都是自私和為自己的利益早想的 所以有時候難免會漏出本樣… 要能真的找到一個真心的朋友是很難的
大家都喜歡比來比去的 我覺得很沒有意識 我覺得很白癡…
常常想 我寧願比還是不比?
我也不知道~~
之間難免也會有些鎖碎的問題....
朋友....怎才能說是最好呢?
樣貌、成績、金錢............這算?
虛偽、背叛、攻心.........?
我不能稱上一個很好的友人,,有時也會心虛呢,,
做了壞事?背叛?
不是...是總是覺得自己做得不夠好。
寧願什麼也不理,,總好過做錯...
總是這樣...
想着、想着.....不要理會了...做回自己。
佢自己會解決...時間會沖淡....
這是香港人經常的心理吧...在人山人海的人群中...
有誰會停下腳步..理會他人..
有時想去幫,,卻又被心裡的惡魔....停駐了。
不要多管閒事,,....會出錯的...。
================
打着打着....離題了....
還是去洗個澡吧....。 |
2007 年 6 月 13 日 星期三  |
| 2007-06-13 |
分類: 未分類 |
今日去左藍田,,檢查脊骨移位。-___________________________-
足足除衫,,除左3次+333333333333333333333+
比人睇晒-,-整左成兩個鍾頭。累透了...../_____\
照左x光.....>"<照x光個間換衫房..好恐怖-+-v
又細//又暗...又有塊鏡...
不過左入到照野個道,,又好令wo!!X]]
番到青衣,,買左好大塊既豬豬力!!好味喲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=========
今日英文考試...唔多識=333333333=
聽日考數學,,都要背好晒d公式...真麻煩~.~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
就是這了.......拜拜囉"]]]]]]]]]]]] |
2007 年 6 月 12 日 星期二  |
| 2007-06-12 |
分類: 未分類 |
考試的第一天。
是考中文筆試和中文作文.....還廷容易的-__________________________________- ++++
放學的時候,,我班早了10min放=333333333=
但走到下去,,那老師才說還沒打鐘,,留待到打鐘才放學吧。
本來第一的我們,,那個該死的老師竟讓低年級的學生走先了!害我們變了第3!!!!.\/.凸
======
最後蔡蔡子請我們吃雪糕了喇>3333333333<
蔡蔡子!!!~~~~ I LOVE YOU!!!!
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|