o my god
琴晚最後都係無出去
真係太攰la
我有小小開始憎你
同你傾下計都扮野
識左你唔係好耐就咁
so我決定唔會再同你傾計or sd sms
你自己心知肚明la
扮晒野!!
唉!!
好耐都未咁嬲!!
最怕空氣突然安靜
最怕朋友突然的關心
想念如果會有聲音
不願那是悲傷的哭泣
事到如今 終於讓自己屬於我自己 只剩眼淚
還騙不過自己 突然好想你 你會在哪裡 過得快樂或委屈
突然好想你 突然鋒利的回憶 突然模糊的眼睛 我們像一首最美麗的歌曲
變成兩部悲傷的電影 為什麼你 帶我走過最難忘的旅行
然後留下 最痛的紀念品 我們 那麼甜那麼美那麼相信
那麼瘋那麼熱烈的曾經 為何我們還是要奔向各自的幸福和遺憾中老去
真係唔知你想點呀!! 細妹!!
琴晚出到3點先返黎
部左家姐三個鐘!!
佢係咁哭!!
希望你可以快d放低佢!!
家姐 你唔好咁傷心la!!
今朝勁早起身lo!!好攰呀!!
岩岩打左四個鐘波!!
真係正!!可以拍到板!!
我要返工呀!! 有無好心人介紹份工俾我!!
第一日!!