◆*杰▉°*日日都係咁開心就好‘‘>>
               背景音樂::///弦子-醉清風(弦子姐係唱不得不愛果個)
             
yiupk2003
暱稱: ◆*杰▉°*日日都係咁開心就好
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哈哈!!!今日同龜玩捉迷...
姣多日冇打日記la!!同...
kaka!!
今天禾同同胞們去了qq...
copy魚魚ga!!
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 41
今日人氣: 20
累積人氣: 1162
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 30 日  星期日 晴天
今日同呀魚仔游左出去mk

今好好笑  琴日我就叫呀魚今2點幾出ntp  ga M記等!!跟住我出到去c唔到佢我就去左美心walk吓walkwalk吓我自己都唔鬼知我自己walk左去邊【正一死付街】walk左2,3個字咪去返M記找佢一去到就c到佢eat緊野我咪同佢講話我找左佢好9,跟住我地walk到去大會堂前面果到c到呀姐<==()-tvb果個...我就問魚仔搭咩車!!佢話搭KCR!!我就話bus!!但係搭bus la唔洗比錢正!!(得我唔洗哈哈 !!)跟住我地walk下walk下就到左新之城!!walk左30min!!累累地><!呀魚話去旺中c下咪去lo點知........王天不付有心人呀!!!找到!!正120$好大隻<====()-好大隻咩(咪係好想知呢!!!)我唔講你知吹咩哈!】跟住佢 【話】 請我eat野=.=佢出左1大$=.=真係好多!!多謝哂魚姐!!好la唔打la!!仲有呀!呀妹我地冇野la好唔好

刊登時間︰2005-10-30 12:18 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yiupk2003 的日誌)


呀妹 於 2005-11-03 10:52 PM 發表:
咁姐係點啊!!!???
我好笨架.....你唔講明D我唔知你係點架!!!
整係<^^>
我真係好唔明啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀妹 於 2005-11-01 06:59 PM 發表:
你...今日好開心喎!!
你真係想同我冇野....唔嬲我...如果係...更係好啦!!!
你講個果呀妹係邊個呀妹啊???
我唔想誤會左你個意思啊!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^
 
Posted at 2005-11-02 02:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀瑩 於 2005-10-31 11:37 PM 發表:
你同呀姮冇野啦?????????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]