| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 5 日 星期六 |
 | |
| n日冇打日記lo!金日打番先 |
唱番手歌先!!天天都需要你愛 我的心思由你猜
I love u 我就是要你讓我每天都精采
天天把它掛嘴邊 到底什麼是真愛
I love u 到底有幾分說得比想像更快
是我們感情豐富太慷慨 還是有上天安排
是我們本來就是那一派 還是捨不得太乖
是那一次約定了沒有來 讓我哭得像小孩
是我們急著證明我存在 還是不愛會發呆
正!!正!!呀
唱住咁多先!-,-講番金日做左d咩ga野先!金日11點幾洛左街買野跟住打比姑仔=.=問佢出唔出ntp佢話唔出-,-凸凸!跟住我諗住自己一個2點幾出ntp!點知佢唔知1點幾定2點幾打比我話你出唔出呀=.=我但係話出!跟住佢話佢呀婆比佢洛街唔比佢比出st<===()-低撚死,,佢叫我去x徑我咪換3出去,,出到去都4點幾
^
play boy正爆=.=城幾百銀
|
| 刊登時間︰2005-11-05 06:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
欣魚陳-_- 於 2005-11-05 08:21 PM 發表:
你好嗎..-_-"請往我板板一留言吧..@@
我日日刀有上你的板啊!!不知道你有沒有呢..""希望有吧""
sorry..我這個留言有些無聊!!
***********************
>>洪wing..
你個留言有咩下喎-0-"
|
|
|
Wing 於 2005-11-05 06:39 PM 發表:
55

|
|