| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
|
魚魚魚-3- 於 2005-10-04 05:59 PM 發表:
-3-"死野,,,,
今日生日la喎-v-"
大個仔la喎=口="呵呵,,唱生日歌歌俾你聽la>v<"
中文板,,
竹梨生日快樂,,
竹梨生日快樂,,
竹梨生日快樂,,
竹梨生日快樂,,
英文板,,
happy b-day to u,,
happy b-day to u,,
happy b-day to kit,,
happy b-day to u,,
|
網主回覆
竹梨.....不個都要say thx金日好開心呀多謝大家!!!!!!!我好中意x付呀!!!! Posted at 2005-10-04 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
鄧麟 於 2005-10-04 12:29 PM 發表:
|
網主回覆
鄧麟好開心c到你呀>< Posted at 2005-10-04 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙彤 於 2005-10-03 11:48 PM 發表:
生 日 快 樂 牙
壽 星 仔 ((杰)),
happy birthday!!!!
>3<
|
網主回覆
牙彤你係No.1@@我同你先明@@ Posted at 2005-10-04 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀瑩 於 2005-10-03 11:38 PM 發表:
生日快樂喎...,但係冇生日禮物...;哈哈...你諗住點興祝呀???
|
網主回覆
諗住點興祝呀???我想玩死你可唔可以 Posted at 2005-10-04 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kitty 於 2005-10-03 10:25 PM 發表:
你d相好搞笑.......尢其係"e係彭牙"個張......!!!*
|
網主回覆
凸你呀!!!!! Posted at 2005-10-03 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|