◆*杰▉°*日日都係咁開心就好‘‘>>
背景音樂::///弦子-醉清風(弦子姐係唱不得不愛果個)
yiupk2003
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
yiupk2003
暱稱: ◆*杰▉°*日日都係咁開心就好
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
April 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
哈哈!!!今日同龜玩捉迷...
•
姣多日冇打日記la!!同...
•
kaka!!
•
今天禾同同胞們去了qq...
•
copy魚魚ga!!
文章分類
•
全部
(25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2005 年 12 月 (2)
•
2005 年 11 月 (7)
•
2005 年 10 月 (10)
•
2005 年 09 月 (6)
•
2005 年 12 月 (2)
•
2005 年 11 月 (7)
•
2005 年 10 月 (10)
•
2005 年 09 月 (6)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
bedew
vivi0718
ya325c
YOKOLOVE
za120021001
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 41
今日人氣: 7
累積人氣: 1169
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2005 年 10 月 7 日 星期五
星期6冇得玩=.=要比人玩....
金日好好玩呀..............
d miss真係好鬼好玩呀....4
點要英文TEST...
跟住同呀魚(仲有一隻怪
獸)
去整付!!整左5大$!!本來有多1個2打6不個去
左sha tin走左(哈哈!!)<--on9西!!!好想快d星
期一呀...=.=""星期日要出去買野eat...如果唔出
就eat屎@@
刊登時間︰2005-10-07 08:37 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 yiupk2003 的日誌
)
魚魚-_-" 於 2005-10-08 03:23 PM 發表:
=_="HIHI,,我打左日記LA~BUT吾系我屋企打,,
我仲上吾到網牙,,嗚嗚....
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
牙彤 於 2005-10-07 10:58 PM 發表:
三眼杰:
你做咩唔講我隻三眼仔出來牙下!!!!\
by:三眼彤
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 yiupk2003 的日誌
]