| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 9 日 星期日 |
 | |
金日冇lala多左1千$哈!哈!  |
哈!哈!好開心呀死野!!金日本來要2點出去同soso佢地踢ball!!!ga但係老媽子話要出去bo=.=唔想出<====()-唔想姐!老媽子都話唔得=..=一定要出!唔係以後比錢我=.=~~我但係出la!唔出用能<==()-(大家都知係咩la)哈!哈!我出左=.=中間果d野唔講la^^!@!跟住走果時大把人比$$我我姑媽比左200$!伯父比500$fd有比300$我城1千呀...唔知點用好ar!!金日先用得果50$!!去買3先!!天日出旺中先!!<===()-呀魚!!仲唔玩得呀!有人話你買比我果條付好美麗<===()-(唔識打)wo!!唔打la88
|
| 刊登時間︰2005-10-09 10:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
呀瑩 於 2005-10-09 10:32 PM 發表:
哇...咁多錢..你就好啦..你慢慢洗....是無死人啦...
|
|
|
kitty"" 於 2005-10-09 10:32 PM 發表:
我真係覺得呢你打D野好難明囉...-OOO="
咩野"""""有人話條褲好PRETTY呀...??'''''
O個個咪係我囉...!!!-OOOO-"
|
|
|
kitty"" 於 2005-10-09 10:32 PM 發表:
我真係覺得呢你打D野好難明囉...-OOO="
咩野"""""有人話條褲好PRETTY呀...??'''''
O個個咪係我囉...!!!-OOOO-"
|
|