| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 29 日 星期日  |
| 2007-4-29 |
分類: 未分類 |
今日第1個整blog,,咩都唔識整.
今日成日係到打機,冇咩好做.
我呀爸叫我去旺角我都唔想去,(睇金魚= =)
悶到嘔呢
|
|
|
LUN麟哥 於 2007-04-30 11:58 PM 發表:
我係第幾個呀????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
|
|
|
我尼啦../\/\" 仲吾多謝我XDXD"
睇金魚喎,,你死啦..''我話俾媽咪知XD""
加油AH* 我十卜你..快D整令個BLOG子 AH*
|
網主回覆
多謝,你係第1個留言,幾有記念價值XD Posted at 2007-04-29 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
多謝你黎留言= =你係第1個留言幾有記念價值xd Posted at 2007-04-29 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|