瑤B日誌
yiuuiy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1895
yiuuiy
暱稱: 『 瑤B 』“:)”
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
«
‹
October 2020
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2010-12-23
•
2010-12-19
•
2010-12-18
•
2010-08-04
•
2010-07-28
文章分類
•
全部
(52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 12 月 (3)
•
2010 年 08 月 (1)
•
2010 年 07 月 (8)
•
2010 年 06 月 (5)
•
2010 年 05 月 (2)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 12 月 (3)
•
2010 年 08 月 (1)
•
2010 年 07 月 (8)
•
2010 年 06 月 (5)
•
2010 年 05 月 (2)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 02 月 (1)
•
2010 年 01 月 (5)
•
2009 年 12 月 (5)
•
2009 年 11 月 (19)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
scy770880
TO_NY
kyoukyou
HYTAM2046
MaN__159
SmiLeDeMon
jan01
marcoliu166
sweet5683
kayi0823
okhomok
yeunray
顯示全部(65)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 139
今日人氣: 11
累積人氣: 1895
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 11 月 26 日 星期四
2009-11-26
分類:
未分類
有冇人可以話我知
,我地班(1B)全班邊個最靚女呀??????
發表時間:2009-11-26 10:28 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 yiuuiy 的日誌
)
... 於 2009-12-10 06:54 PM 發表:
我5知道........但係我覺得你好7
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ymyuenea
於 2009-12-05 01:16 AM 發表:
我係話如果我講左
D人就會話我鍾意果個
同係個人主觀問題
所以唔講,我問你覺得係邊個?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ymyuenea
於 2009-12-03 04:40 PM 發表:
ai.......係嘅
不過我唔係話佢係最靚
係邊個 我就唔講la
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
jan01
於 2009-11-30 04:48 PM 發表:
哇 甘姐系間接話瑤靚女a !!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ymyuenea
於 2009-11-29 09:19 PM 發表:
如果我話係你
你會唔會開心呢?
其實你係靚嫁
唔好唔閞心
如果我話左係邊個
D人會話我咩咩邊個
同le個都係個人主觀
你覺呢?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
Posted at 2009-11-30 09:35 PM [
編輯
] [
刪除
]
waiyi1029
於 2009-11-28 10:21 AM 發表:
CM.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 yiuuiy 的日誌
]