最近三個月尚無任何留言

報 時 : 今 日 係 2007 年 11 月 30 日

今日成日都冇上個堂..因為聽日就係校慶右要彩排..所以個個

人都唔洗上堂..大部份既人都要係禮堂坐成日悶到嘔呀!~小息得

個幾個字- -LUNCH!~唔可以係課室食整到我地要落去死..7都死

食完野同小霖.小怡坐係小食部等潘SIR加食野..冇幾耐潘SIR冇啦啦

坐左果黎食野- -已經唔只一次不過都冇乜所謂反而覺得幾好唔知點解

跟住潘SIR捉左幾個F.1黎駡..因為佢地打波..有個F.1勁串..一D都唔驚

潘SIR..跟住見到潘SIR勁快咁食完3隻雞翼(5秒一隻到啦..真係超快)!]

放左學:去左玩數字波..小怡串FISHBALL(我整HAHA^^)SOR!玩玩下

俾饒SIR捉左去整校慶D野..整左一陣走人..玩到6:00幾走人番屋企!~

聽日要番學..因為5週年校慶!~孫方中生日快樂^^''<--百痴/?

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 63 | »