離開學校的日子仲有35日!!
唉!!就嚟考試la!!
不過我5知why冇考試嘅心情!!
5知你地係咪呢!!(留cm答我la!!)
今日我又好想同嵐嵐傾電話ar!!(點算ar)
然後3:00出左街!!
我買左gatsby個髮泥la,,仲buy埋限量版嘅gatsby添!!(超貴)
番到屋k,,
我温左陣書,,
但係都温5入腦!!
好煩ar!!
所以我就play左陣電腦la!!!!!!!!!!!!