琴日考中文G.e同作文
都有信心既''因為我覺得我識'''
G.e真係做到有點燥=.=成日將第一題寫去第2題咁樣咁樣
作文題目:記我一次成功經驗''我用單車作^^''
而今日...
maths &世史
數學不是太難]]不過我認為我不會高分..
我好怕我大意><好驚...
世史唔知佢想點,,唔知佢問咩...
做做下聽到有人電話響
累!!我要訓教!!!
我已經無心機再努力溫書''我個頭快要爆炸la
無錢買5Gb卡入落個腦度呀
考試好煩呀~成日聽到miss 阿sir細細聲細細聲講野'''
幸好明天放假 |