WT'S THE DATE ??...↓
| 2006 年 10 月 26 日 星期四 |
 |  |
|
 
2006-10-26
|
|
26102006
琴晚11點幾就訓左..
BUT今朝7點幾SIN起身 -000-
番到去溫書!! 真乖巧 XD
MATH x2 >> QUIZ.. + HW A..
ENG x2 >> PANDA..玩大風吹..
CL x2 >> 因為ENG遲左好多先放..未行到上2樓E經打左鐘 -000-
S0問5到人借書..-000-
LUNCH >> 大快活 WIF 珊*))
GEOG >> 李德偉又發嬲 -000-
同AR哥*))討論 [糖]
發覺原來d糖係好貴的..
$1..1粒 -0000-
ENG >> READING ALONG..陳佑翹*)) 又話我讀得NOT BAD..but又5俾EGG我 !!
AFTER SCHOOL >> 503..LA LA TEAM.. GREAT !!
P.S. TODAY I AM VERY HAPPY !!

|
|
POST TIME*` 2006-10-26 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
      
      


WT'S THE DATE ??...↓
| 2006 年 10 月 24 日 星期二 |
 |  |
|
 
2006-10-24
|
|
24102006
今日早左好多出門口..
因為今朝冇沖涼GE關係-00000-
之後同LG*))1齊番學,,
去到輕鐵站個10字路口到見到曹SIR*))
SO走!!
番到去抄NEWS JOURNAL,,
跟住落去早會,,
個早會好長..
有好多野講..
企左好耐先上得去..
RE x2 >> 周建鵬*))上堂個時做其他科GE野..俾MISS LAM*))收左 --0--
原來佢會收人野的..
MISS LAM*))叫左AR哥*))起身答問題..
問佢覺得幅圖個個人點,,
跟住AR哥*))答:[ 好LUN樣衰 !! XD
之後MISS LAM*))就叫佢重組1次..HAHA
RECESS >> 食野 WIF WING*))
叫到朱*))..佢話請我食野..
BUT原來要負出代價的..
佢要我講1樣野俾佢聽..
BUT我最後都係冇講到..
仲以為佢咁好人..
點解佢咁想G呢?
之後順便問佢借中文書..
開頭又話冇..摷摷下咪有LO .\_______/.
CHIN x2 >> 聆聽..1MIN SPEAKING..SO BORNING
RECESS >> PLAY WIF WING*)) N ROBERT*)) .. SO FUNNY =]
EPA >> 講書..
MATH >> 講GD MORNING個時..我講左GD BYE -00000- 傻左..
做功課的時間 !! BUT我1路做1路有聽書GA..XD
覺得今課D野好難..所以1定要聽書..
5可以好似之前咁係到玩.. -333-
LUNCH >> YEA LAM KOWK WIF SHAN*)) N YAN*))
CHIS >> SO BORNING !!!
GAP >> TOPIC :: 敬主、自愛、愛人
AFTER SCHOOl >> LA LA TEAM..
用左1日時間教完VOLAR,,
之前都係用左1日就教完我想愛就愛,,
BUT 次次都5齊人..
教完又要再教過..
用左3個禮拜去搞掂我想愛就愛..
E+得番3個禮拜咋..
5G點算..T^^^^^^^^T

|
|
POST TIME*` 2006-10-24 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
      
      

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 209 | »
|
| «‹ May 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|