今日4點起去左M記食早餐-.-
同聰聰..程程..食撚完on99咁係到hea~.~
hea~到6點去左北江等雪米池-.-"
佢到左比聰聰搶左電話..係咁講佢d信息出泥@@"
我問雪米池紙巾佢話要1蚊喎"真係唔想串佢-.-
跟住我同聰聰講左d野..結果笑左成個字^.^
差唔多7點半老婆泥左>3<"
送完老婆番學我自己都番lo"
你就是我的唯一"我艾你>3<"