今日早上去左拜山~.~" 拜完去左mk買野:)
肥pat同根仔都買左老西
根仔用三百幾買左個好唔實際既電話繩 我買左隻錶同埋去左chocoolate買左條庫 去臭豆腐果間買左串野..辣都我就死:( 行到累..返天水圍啦..去到搭車果到.... 我既刻諗起撚撚我掛住佢呀:( 記得當年我同撚撚同埋傻撚肥(fish).去左mk 跟蹤人..點知任務失敗-0-" 不過都幾好玩既:) End~~