第一次打blog@@
朝早9點鐘起身返3D,12鐘,做完段片啦!!好Q開心丫._.終於得閒啦
本來以為之後唔洗番,點知條粉腸話要番,彩佢都 on9,不過我都無理佢,番屋企
番屋企好悶丫!!!屋企人出哂去,搞到我係屋企呆坐,打機...