° ° ThIs iS a pAinFul lOve taLe ° °
||||╭*ThIs iS a pAinFul lOve taLe《KiSs OF vOicE》||||
不再愛你的我...現在更快樂
我會努力溫書..讀書
成績比你更好><yeah!!!!
ykm211e
暱稱: 傻瓜豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-22
2007-04-06
2007-04-04
2007-04-03
2007-04-02
文章分類
全部 (49)
靚歌歌詞 (4)
無聊生活 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
560
kaman's xg
tszwai
tung
彤彤
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 51
今日人氣: 14
累積人氣: 1959
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天


補番琴日先 開心 分類: 無聊生活

補番9/3

嘩琴日真係好好玩

琴日放學之後合唱團

放學個堂就係音樂堂【合唱團係音樂堂練習,我既音樂老師又係合唱團老師wor】

老師話邊等人邊練wor

得我地1E班既3個人

係度唱歌

好靜LOR

之後愈來愈多人黎

合歌團放左,我急急腳咁走返屋企><轉便服

 

因為我要再返去學校同老師食盆菜

好好味牙個盆菜

我地1E班有幾個都有參加

我啦...孩子王...黃啟業...HOHO榮...主席...同張家銘

真慘得我一個女仔【係我地1E班黎計】

之後每枱就又一D教我地班既老師一齊食

本來我以為老師會大講學生經

講我地咩唔好...又咩唔好

點知冇WOR

反而大家都好enjoy咁食野.....傾計

傾計都係計D閒話家常既野

不過真係好開心嫁

之後又有d集體遊戲同....抽獎

我同屋企人...孩子王同屋企人...通識科黃sir...電腦科沈sir...班主任miss梁...仲有一個老師【我唔識既,但好好計嫁】

一枱人大家都好開心

個盆菜好好好好好好好味牙

連黃sir...miss梁都話好味過上年

雖然我唔知上年個d好唔好味..

但我話今年個d真係好得

之後我又同miss梁講上星期6

我地ST.John攀石既事

我話莫莫好叻....miss梁有dd唔信

之後我話佢可以40幾秒上都石牆頂令個鐘有聲

miss梁先信...仲話佢叻添

牙係,我記得食都一半

我地見到有D生菜

MISS梁叫我放D生菜落去....又問我有冇係屋企幫手整野食WOR

都有既,一時時啦

之後我牙爸中左2次抽獎

好叻好叻

返到屋企...9點到

睇十兄弟大結局

yeah!!!!

happy  nice day

記得幫幫手留cm牙






訪客留言 (返回 ykm211e 的日誌)


[樂]..~ 於 2007-03-10 08:57 PM 發表:
你老豆好好彩呀......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lor
我地一家去,得佢中左獎炸
但係miss梁都有中獎嫁
Posted at 2007-03-11 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]