補番9/3
嘩琴日真係好好玩
琴日放學之後合唱團
放學個堂就係音樂堂【合唱團係音樂堂練習,我既音樂老師又係合唱團老師wor】
老師話邊等人邊練wor
得我地1E班既3個人
係度唱歌
好靜LOR
之後愈來愈多人黎
合歌團放左,我急急腳咁走返屋企><轉便服
因為我要再返去學校同老師食盆菜
好好味牙個盆菜
我地1E班有幾個都有參加
我啦...孩子王...黃啟業...HOHO榮...主席...同張家銘
真慘得我一個女仔【係我地1E班黎計】
之後每枱就又一D教我地班既老師一齊食
本來我以為老師會大講學生經
講我地咩唔好...又咩唔好
點知冇WOR
反而大家都好enjoy咁食野.....傾計
傾計都係計D閒話家常既野
不過真係好開心嫁
之後又有d集體遊戲同....抽獎
我同屋企人...孩子王同屋企人...通識科黃sir...電腦科沈sir...班主任miss梁...仲有一個老師【我唔識既,但好好計嫁】
一枱人大家都好開心
個盆菜好好好好好好好味牙
連黃sir...miss梁都話好味過上年
雖然我唔知上年個d好唔好味..
但我話今年個d真係好得
之後我又同miss梁講上星期6
我地ST.John攀石既事
我話莫莫好叻....miss梁有dd唔信
之後我話佢可以40幾秒上都石牆頂令個鐘有聲
miss梁先信...仲話佢叻添
牙係,我記得食都一半
我地見到有D生菜
MISS梁叫我放D生菜落去....又問我有冇係屋企幫手整野食WOR
都有既,一時時啦
之後我牙爸中左2次抽獎
好叻好叻
返到屋企...9點到
睇十兄弟大結局
yeah!!!!
happy nice day
記得幫幫手留cm牙
|