星期6好悶喔.....唔打啦冇野好打出黎
今日都係冇乜好打既
下午去九龍同牙嫲,表姐一家飲茶
之後返黎屋企睇電影同做未做完既功課
一陣間我要去牙婆到食飯
咁又一日啦
不過王維倫講得好
fds Forever
F.1呢年真係好開心
當然有DD唔開心既事
但都已經解決
開心每一天
YEAH!!!