今日ok啦
原來今日係F.7個D畢業WOR
唔知添........==
F.7我都識DD人既
希望胡伯伯考好D試
唔好影衰SHDC
早會先搞笑
班7A同7B......佢地同老師講感謝說話
但我地就覺得好搞笑啦
之後狂見到D人影相LOR
同老師同FD同學都有
之後過左好多堂
到MATH
堂堂都好鬼眼訓.................真慘
最勁係,,,莫莫訓覺...MISS梁好似唔知BOR【哈哈】
放學同張可兒...周佩文去威文
買左D野...走LU
返屋企....之後去牙婆到....再返屋企
周佩文都陪住我
THX哂
次次佢都話是但啦....我好得閒BOR
真係唔明牙
佢咁得閒...我就好忙
==
溫IS,,,,普通話同Eng默書
好多野做
努力加油!!!