補番琴日17/3
琴日真係非常開心bor
琴日突然彈起身
發現已經12點啦
我驚到呆左
立刻起身
之後同牙哥食麵
食食下....有電話找我
原來同上次一樣
560去左大家樂定大快活
問我一唔一齊食野
但係我食緊野啦麻,,,,咪算lor
之後快快腳走返學.....陪560
返到學真係得佢一個
之後我地去操場又發現衛樂兒...咪係個度傾計玩lor
今次ST.John得一個人操我地班友
聽人話佢係ST.JOHN既班長
但係佢個樣真係好似央央
果個花樣少年少女中果個自己係男又鍾意男既人呢
真係好似樣嫁
但係佢把聲就唔似....較男生D
個樣好似
我話比560聽...佢都話OK似
操完啦...我地去玩攀石....
今次係成班人去玩
20個人到啦...差唔多
我今次終於敲享個鐘啦
YEAH!!!
上次我就攀到頂.....冇敲鐘
今次我有敲....不過今次攀黃色個邊....上次攀藍色個邊
都有唔同嫁
仲知好好玩定啦
好開心喔!!!!
遲D ST.JOHN有露營添牙
我第一次露營炸......唔知有要咩準備嫁
是但啦.....88
|