今日又有P.E.堂
狂跳舞LOR
仲要加自選動作添
我同周佩文...560...王維倫一玩野超搞笑
講起搞笑
唔知點解....ENG堂..560狂講爛GAG><我都笑唔出
平時我一定會笑得好勁
ENG堂我真係笑唔出
之後食LUNCH後
係班房.....我提意玩小木偶
做咩動作都得
只係唔比笑
一笑即輸
560同潘俊傑笑得最多
但係我次次都笑唔出
未輸過...YEAH!!!
其實好易玩嫁炸
首先你最好唔搞人笑....要等自己進入唔開心既狀態
咁就諗D唔開心既野
仲有最好唔望人
望人先容易笑出來
咁一定唔會輸咁多
努力溫書把啦
加油加油