° ° ThIs iS a pAinFul lOve taLe ° °
||||╭*ThIs iS a pAinFul lOve taLe《KiSs OF vOicE》||||
不再愛你的我...現在更快樂
我會努力溫書..讀書
成績比你更好><yeah!!!!
ykm211e
暱稱: 傻瓜豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-22
2007-04-06
2007-04-04
2007-04-03
2007-04-02
文章分類
全部 (49)
靚歌歌詞 (4)
無聊生活 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
560
kaman's xg
tszwai
tung
彤彤
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 51
今日人氣: 2
累積人氣: 1944
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


令你唔開心 感動 分類: 無聊生活

SoRrY

係咪真係做錯決定呢?!

我既一個決定令你不能在大家面前笑

SoRrY

對唔住!!!!!陳肇鋒【媽媽SoRrY】

今日世史默書,,媽媽本來錯3個字...扣左9分...得番91分

點知我傻左....找本簿出去問MISS MAN,,個『,』對唔對

佢個『,』寫到好似s咁....初時,,佢比簿我,我都問佢呢個係s定『,』

冇計真係好似...s///我問過幾個人,,都話係s

點知老師真係話扣分...

無奈扣分LOR

扣左2分牙

SoRrY

係我傻....

我唔應該問老師

SoRrY

連馬生都話我衰

-3-係咪好衰牙

係我錯呢

SoRrY

SoRrY

SoRrY

SoRrY

SoRrY






訪客留言 (返回 ykm211e 的日誌)


文~~ 於 2007-03-27 11:47 PM 發表:
唔好咁~~~佢個"",""寫得似""s""係佢錯ma~~
你唔好自責~~你依家糾正番佢~~
佢以後寫番"",""考試果陣佢咪唔會錯lor∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]