今日派朱古力
好野好野
每人一粒
媽媽比多左一粒我同劉綺彤...馬生
好好人喔
我有3粒朱古力
有一粒係馬生比既
之後黃燕敏大喊我個名
又講左一大段野
但係我真聽唔到lor
好嘈牙我地班
小息問番佢做咩事....
先知做咩
算啦....太無聊唔講啦
今日中史...世史...IS默書
IS默書全對好野
中史有2張....全部錯左2個
世史82分【好低分喔】-3-
放學同班FD去V.A室做功課
去V.A室前...媽媽叫我小心D,,佢今日找人送我番屋企
唔緊要牙...我找周佩文陪我番屋企
最尾當然冇事啦...佢玩下啫
就係我既一班好朋友啦