° ° ThIs iS a pAinFul lOve taLe ° °
||||╭*ThIs iS a pAinFul lOve taLe《KiSs OF vOicE》||||
不再愛你的我...現在更快樂
我會努力溫書..讀書
成績比你更好><yeah!!!!
ykm211e
暱稱: 傻瓜豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-22
2007-04-06
2007-04-04
2007-04-03
2007-04-02
文章分類
全部 (49)
靚歌歌詞 (4)
無聊生活 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
560
kaman's xg
tszwai
tung
彤彤
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 51
今日人氣: 3
累積人氣: 1945
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


HAHA 分類: 無聊生活
好文彩的學生 - 木蘭詞
 
積積復積積,唔識就唔識,
 測驗夠刺激,居然無題識,
 上堂聽唔識,搗亂多款式,
 自修一樣識,睬佢都生積,
 生係中國人,死係中國魂,
 要我學英文,梗係冇可能,
英語唔合格,更顯我性格,
 數學唔合格,老師負全責,
 語文唔合格,咁我冇辦法,
考試考得好,全靠隔離好,
考試考唔好,隔離唔識做,
 日日返學愁更愁,老師講野無里頭,
 我就聽到似夢遊,次次批評無理由,
功課多到似報仇,做野做到似木頭,
 返學為左乜,日日被糟質,
 功課都係抄,一係就唔交,
返學等放學,放學飲可樂,
夠鐘各自飛,就咁又一Day ^_^
 
大家覺得我係咪咁既學生呢
我自己就覺得少少似啦
抄功課咪係lor
不過
我考試唔係無題識嫁
我係唔識1..2題炸麻
今日考試ok啦
你地呢
世史應該至少錯1題,,,我都唔記得左個答案
唔緊要啦...
努力加油溫書
聽日考ENG同中史
加油加油fighting





訪客留言 (返回 ykm211e 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]