° ° ThIs iS a pAinFul lOve taLe ° °
||||╭*ThIs iS a pAinFul lOve taLe《KiSs OF vOicE》||||
不再愛你的我...現在更快樂
我會努力溫書..讀書
成績比你更好><yeah!!!!
ykm211e
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
ykm211e
暱稱: 傻瓜豬
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2007-04-22
•
2007-04-06
•
2007-04-04
•
2007-04-03
•
2007-04-02
文章分類
•
全部
(49)
•
靚歌歌詞
(4)
•
無聊生活
(45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
•
560
•
kaman's xg
•
tszwai
•
tung
•
文
•
彤彤
•
怡
•
宜
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 51
今日人氣: 3
累積人氣: 1945
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2007 年 3 月 29 日 星期四
HAHA
分類:
無聊生活
好文彩的學生
- 木蘭詞
積積復積積,唔識就唔識,
測驗夠刺激,居然無題識,
上堂聽唔識,搗亂多款式,
自修一樣識,睬佢都生積,
生係中國人,死係中國魂,
要我學英文,梗係冇可能,
英語唔合格,更顯我性格,
數學唔合格,老師負全責,
語文唔合格,咁我冇辦法,
考試考得好,全靠隔離好,
考試考唔好,隔離唔識做,
日日返學愁更愁,老師講野無里頭,
我就聽到似夢遊,次次批評無理由,
功課多到似報仇,做野做到似木頭,
返學為左乜,日日被糟質,
功課都係抄,一係就唔交,
返學等放學,放學飲可樂,
夠鐘各自飛,就咁又一
Day ^_^
大家覺得我係咪咁既學生呢
我自己就覺得少少似啦
抄功課咪係lor
不過
我考試唔係無題識嫁
我係唔識1..2題炸麻
今日考試ok啦
你地呢
世史應該至少錯1題,,,我都唔記得左個答案
唔緊要啦...
努力加油溫書
聽日考ENG同中史
加油加油fighting
發表時間:2007-03-29 12:54 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 ykm211e 的日誌
)
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 ykm211e 的日誌
]