開左學有5日了!..
對里班簡直冇野好講=.=..好似大雜菜咁
一堆還一堆玩..中3簡直冇意思x________x!!!
個班主任仲要係訓導..日日都要回避.咁既日子
要成一年..kill左我好過啦~''~.講真.真係好難頂.
最慘係要好似from2咁朝朝見宋siR..想點.d訓導
好似圍住我係到轉咁~.\/.~
對好多課既老師都好唔滿意.PS:c.hist&EnG&pE
唔知點解好想轉校-...-!但可能性係0..發夢就有^v^(呵)
好唔LikE媽咪同我講親電話都~!@#$%^&*@♂∞×
★★★★想做個有口齒既人★★★★
難得咁耐先打野.留個cM啦~!!!
|