|
|
|
2005 年 12 月 26 日 星期一 |
|
hapi,,, |
|
今日勁開心啦..
總之就好hapi...
有d咩唔講喇....
|
| 刊登時間︰2005-12-27 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
MErry chRistmas ....happY neW YEAR |
|
係12月25日呀!!!
聖誕快樂呀!!!
今日返左 我家鄉呀!!!
唉...晨咁早就要起身..
then 就出門口..唉...
坐dad 架車都訓唔到...啊my god
走走..gogo....去去...
返到喇....就去買左6隻dvd啦...正正
童夢奇緣 再說一次我愛你 翩翩喜歡你 摯愛 龍咁x 2 虫不知
喺大6間屋已經睇左童夢奇緣喇..
喊到我死死下.....
THen 食lunch..
then 訓覺..
then 就去買抽油煙x 啦...take返hk!!
5:30pm 坐車走..
返到尼..就dad 返h!!
我同mum 就坐火車去尖東睇燈飾喇...hapi!!
買左個皇冠仔..令到爆..
$12囉./.
theN 去食KFC!!
好好好好飽呀!!
坐260X 返尼//
有D想嘔呀...

都係冇,...好彩..then 沖涼..
舒服晒!!!正啦!!
|
| 刊登時間︰2005-12-26 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 59 | »
|