|
|
|
2005 年 8 月 17 日 星期三 |
|
嘩..好彩 |
|
今日好Busy呀*我3:55落街..
去搵呀mummy...跟住..我地去百佳shopping**
哈哈..買左好多野呀!!!****但係好重呀...
叫左daddy尼幫手拎野呀..哈哈..
但係原來treavl個度話..唔成團..唔係呀ma
唉唉..!我地即刻去報第二d團...好彩..
而家冇事呀...
但係我表哥...唔去..
得番9個咋...
冇咁好玩囉...但係唔緊要啦
|
| 刊登時間︰2005-08-17 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 15 日 星期一 |
|
又轉板面 |
|
我又轉板面喇...哈哈..
仲正左lee個....{Today}呀!!!!哈哈..*
|
| 刊登時間︰2005-08-15 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 59 | »
|