十一月二十日
呢日係學校旅行日~
去左海洋公園-.-
之後落車一齊沖去玩..
玩左吾算多.. 因為我唔多夠膽~
豆個D就玩左好多喇~
跟住去玩.. 俾左30幾蚊牙嬋老公
就拎左枝鉛筆仔~~ 俾牙怡名為 立筆欠打=_=
之後放學就去左東港城..
慶祝生日.. 去左美心打邊爐 買左好多野入去..
之後豆霖怡嬋餅甲錢買左個五谷蛋糕~ 夠哂健康
THZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
十一月二十二日
我生日-.- 祝自己生日快樂!!!!!
十二月三日
呢日系陸運會~~
我參加左60米]] 本身都唔想跑..
點知俾司徒SIR趕我落去\_/ 整係趕我1個~~
雖然入到複賽 BUT得個吉
好想再睇柯南柯屎個樣
|