你地中學生活過得快樂,習慣嗎?
我今日係小學網站睇返D相
竟然係果一刻有好大感觸!
由其是我地六年級既畢業營
當中有開心,傷心和辛苦
上到中學壓力大
贈你爛GAG
如果鐘意同我講打日記諗多幾句
病人:我近來很不正常,吃什麼拉什麼, 吃黃瓜拉黃瓜,吃西瓜拉西瓜,怎樣才能恢復正常呢?
醫生:你只能吃屎了
有一日小明係屋企附近踢波,踢爛左人地個玻璃窗,
咁果間屋個師奶就走出黎要小明賠錢。
小明話:「我老豆係做整窗工人,我叫佢幫你整返唔收錢」咁師奶就應承左。
小明跟住就帶左個男人黎整窗,整到一半,小明就同師奶講:「我出去玩先啦」就出左去。
個男人整完窗,同師奶講:「盛惠五百」
師奶好驚奇咁話:「乜你唔係佢老豆咩?」
個男人話:「乜你唔係佢老母咩?」
|