哈哈,,,,真係好開心...=)
放左學之後,,,約左paper 去研究 phy xdxd<原本>
之後好好好多人係 library ge near 間room到做功課=)
係度做下,,,kai 下咁,,咁就一個中xdxd
其實我想講ka sin 張相真笑死..nini無介紹錯xdxd
哈哈,,,,kakaka,,,,,x10000000000倍..
好想天日都去...但5得閒..
我知實有機會xdxd
最後,,,完全d功課,,,,^^
pps: thanks for thank sir ge hello''kitty' ge milk sweet xd
& koey give ge 雞雞 pen
|