今日家政正春卷-v-
好好味喔..
高功ling炸得好靚..
拎到9分..
妖..又要抄書..
我xxx佢..
又唔知幾時交..
煩煩煩..
地理小測..
好難喔..
發表時間:2009-12-01 05:24 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]