今日又去左青衣ive.... 但唔知點解個肚有d痛
跟住心情就自然down
不過見到青衣隊果個11號就覺得好搞笑, 光頭仔!!!
之後返元朗, 同CIA去tea
行左10蚊店, d貨品好搞野, 要比個勁字佢!
去埋喜利睇game就走
唉, 好想買太鼓六代目,
最衰我ar哥唔放佢部ps2比我玩, 正自私鬼
走個時見到靜華同佢媽咪,
搞到靜華好似好擔心我咁
其實我都無咩野la,
係心情指數低左d jei!!!
弊la, 今年WC果然是Euro 2000 ge翻板
永遠不能忘記6年前Cannavaro的淚水!!!
有Cannavaro同Nesta一日ge意大利就一定支持, (所以第時就未必再睇soccer lu...)
Forza Azzurri!
心情指數: 20%
|