9.30, 我是記得她的生日 只是我感覺不到日期ge變遷.... 幸好仍能趕及....
今日多得"腳介王"Ming陪我去左星光行整錶, 本來打算叫佢替我開口叫果間野換返個錶殼比我 但最後還是由我和那個老女人bargain 那個老女人....要我比$800先幫我換, 咁我不如加多D$$買過隻新ge唔好?!!! 瘋癲ge!!! 第時都係唔好去買Seiko &其代理ge錶....