今日11點3返到<扒王之王>食A餐飯,今日有兩個新人黎左做,識左個27歲同28歲既人
27歲既同我一齊做,佢幫我手做左好多野,嘻...又傾得,惦!!
做到4點慧慧要我沬椅...我條腰累死啦!!之後5點放工走人,坐火車返《太和》
返到太和一個人去左<大家樂>食下午茶,然後去左消防局果邊接怡怡,去左<新和籃球場>傾左陣計
返新屋整朱古力!!到10點先落街去左附近地方食米粉,再上返來整...整到成凌晨兩點幾先搞惦!!好多心血!!
隻腳痛到有條接痕...><隻手又係整朱古力時撞親-0-"...痛死人!!凌晨2點9先訓!!!
P.S.:扒王之王20蚊一個鐘,2月18同2月25放假!!陪怡怡先!!(兩天星期六來的)
心情指數:6.6
|