Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 14
累積人氣: 13084
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 17 日  星期五   雨天


超激動~(冷靜期) 呆滯 分類: 激動的

晚上因為等唔倒怡怡電話,我就打比佢...點知佢咁夜同埋d唔知咩人去機鋪玩,咁我咪好緊張...而且佢唔肯講佢係邊...佢仲好唔奈煩咁cut我線

我咪再打多次比佢,點知佢唔多理我,我好激動咁 ,落去街係電話叫怡怡去完街搵我傾下

佢唔想...但我點都要,之後就繼續咁樣.....到最後佢都應承左,我行住先,到夜晚12點我去左《商務》搵怡怡

點知劉雅欣都係度!!同阿欣傾左兩句,我叫佢走先,我再同怡怡去左<翠和樓下涼亭>傾計

再送佢返屋企,但我果陣全程鬧佢...唉.....搞到變左佢同我講話要冷靜期

不過我原本叫佢出黎就係諗住要同佢講我想冷靜期分開下先...因為唔想繼續咁多問題 ,一定要傾下

心情指數:0.9






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]