晚上因為等唔倒怡怡電話,我就打比佢...點知佢咁夜同埋d唔知咩人去機鋪玩,咁我咪好緊張...而且佢唔肯講佢係邊...佢仲好唔奈煩咁cut我線 
我咪再打多次比佢,點知佢唔多理我,我好激動咁 ,落去街係電話叫怡怡去完街搵我傾下
佢唔想...但我點都要,之後就繼續咁樣.....到最後佢都應承左,我行住先,到夜晚12點我去左《商務》搵怡怡
點知劉雅欣都係度!!同阿欣傾左兩句,我叫佢走先,我再同怡怡去左<翠和樓下涼亭>傾計
再送佢返屋企,但我果陣全程鬧佢...唉.....搞到變左佢同我講話要冷靜期 
不過我原本叫佢出黎就係諗住要同佢講我想冷靜期分開下先...因為唔想繼續咁多問題 ,一定要傾下
心情指數:0.9
|