Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 37
累積人氣: 13060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


去<明愛醫院>做外科手術 不安 分類: 無奈的

今日10點起身,準備去《長沙灣》做外科手術

到左車係《長沙灣》,上左商場行左陣等二家姐,之後一齊去左批發衣服既地方睇左陣,睇中左件姐色既衫

之後再去左批發裝飾既地方睇野,買左個Monchhichi諗住送比怡怡>3<

買完2:00pm再去,<明愛醫院>,醫生要我換衫,d褲.......

等到3:40pm先開始同我做手術,做果陣...痛到我...唉!!醫生又話唔痛...我先做!!

點知做完之後,我面青口唇白,而且又暈暈地,醫生叫我休息陣先出得院,但我又肚餓...又超痛,於是立即食止痛藥

食完等唔切,我同二家姐去左食野,食完之後先好返d...好痛呀!!

之後再去返批發衣服果度買左剛才睇中左既紅色衫,之後二家姐同我坐72巴士返太和

係巴士果陣,忍住痛咁...呀!!辛苦死我...返到舊屋食飯,食完訓覺

訓到凌晨3:40起左身,太肚餓同辛苦,叫醒左媽咪煮野比我食...之後再訓過=.="

P.S.:如果知道做完會咁痛..我一定唔會做這個手街囉><

心情指數:6






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]