今日10點起身,準備去《長沙灣》做外科手術
到左車係《長沙灣》,上左商場行左陣等二家姐,之後一齊去左批發衣服既地方睇左陣,睇中左件姐色既衫
之後再去左批發裝飾既地方睇野,買左個Monchhichi諗住送比怡怡>3<
買完2:00pm再去,<明愛醫院>,醫生要我換衫,d褲.......
等到3:40pm先開始同我做手術,做果陣...痛到我...唉!!醫生又話唔痛...我先做!!
點知做完之後,我面青口唇白,而且又暈暈地,醫生叫我休息陣先出得院,但我又肚餓...又超痛,於是立即食止痛藥
食完等唔切,我同二家姐去左食野,食完之後先好返d...好痛呀!!
之後再去返批發衣服果度買左剛才睇中左既紅色衫,之後二家姐同我坐72巴士返太和
係巴士果陣,忍住痛咁...呀!!辛苦死我...返到舊屋食飯,食完訓覺
訓到凌晨3:40起左身,太肚餓同辛苦,叫醒左媽咪煮野比我食...之後再訓過=.="
P.S.:如果知道做完會咁痛..我一定唔會做這個手街囉><
心情指數:6
|