P.S.:唉~~係屋企好悶,有誰聽我講每天的事情﹖
我一直心情低落,但"你"唔開心既時候,我都專登打比你~關心你...但你話我煩上加煩......
個嘴唇成日流血,今晚又爆了流好多血><
下午出左《旺角》...夜晚返到屋企,《三水學校》打黎叫我聽日開始返工,簽約一個月,日薪計$150一天,一個月返足得$3000...但「青少年見習就業計劃」在7個工作天內會寄工作給我面試,人工起碼$5000以上,阿媽叫我唔好簽約,因簽左約就無得見其它工作,會浪費左,叫我唔好返《三水學校》的工...我諗住返住先無所謂~但兩路為難...返又唔係~唔返又唔係...唉!
心情指數:5.4
|