今朝係張床到,阿芬打來叫我落去...開電腦浩文話我知先知紅雨==
因為大雨的關係,便同阿芬坐的士到〝富善邨總站〞,去左《M記》買野食,然後入《三水學校》...d人既眼光......後尾入到電腦室,蘇飛講我先知「今日雖然係開放日,但只係比學生同被邀請既人入,而且今日紅雨,被邀請既嘉賓都已經被取消晒!」我同阿芬便好瘀咁立即沖返出去=0='超無奈 
之後一齊坐巴士返去,最傻仔係竟然坐到大埔墟火車站...之後先再坐火車返太和 
後尾返到《翠和樓》,叫左浩文黎我家,佢拎部psp玩...之後再出〝大埔中心〞行街,陪佢係《日月星》買左PSP龍珠Game,之後去左〝大元〞食壽司拉麵,再去返〝大埔中心〞買Giordano底褲 
之後返屋企lu~~佢係我屋企一齊試玩隻龍珠,之後就走了...
心情指數:6.3
|