今日跟阿明做,係食飯果陣,死人阿龍叫我幫佢送個掛牆架去個客到...唉,麻鬼煩,要坐小巴過海到西環,$14.5車錢
之後再坐巴士轉地鐵去杏花村搵阿明,有一單係上海人,有一單係日本人==,有一單係麻煩友...最後一單阿明自己做,我就去金鐘既〝海X中心〞搵阿基幫佢拎鐨 ,條友真係食屎狗,〝海X中心〞就在MTR的上面,佢要我出集去搵佢...佢行一條電梯落黎MTR我就唔洗出集啦...仲話專登要我晒車錢,食屎啦 ,幫佢拎仲要咁玩野...
之後我就返屋企...唉...夜晚我突然間諗野諗到好灰..唉
心情指數:4.7
|