Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 48
累積人氣: 13338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


頂佢個肺丫~~ 分類: 憤怒的

今日part阿松阿達,今日需要拎5c掛牆架(最重最大果隻),我要負責拎...

頂佢個肺丫...全程我拎個架...明知我唔夠力仲要我拎,仲要唔等人行果隻...一d同情心都無!幫個客做完之後,要拎返一個5c掛牆架返公司,要坐車返去再行...佢地兩個就繼續去做單,我就一個人頂硬上拎個架返公司,搞到隻手脾超痛...

尾耳果單阿達阿松分單做,我跟阿松去做...個客同我地都無天線,便叫左我落去買天線...唉...我已經好累架啦,做完竟有$40貼士,之後阿松叫我可以返去先,佢自己一個人做埋一單,我坐75x返屋企,返到屋企成10點...唉...經過今次令我更加想快d唔做呢份工=="

心情指數:4






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]