今日part阿松同阿達,今日需要拎5c掛牆架(最重最大果隻),我要負責拎...
頂佢個肺丫...全程我拎個架...明知我唔夠力仲要我拎,仲要唔等人行果隻...一d同情心都無!幫個客做完之後,要拎返一個5c掛牆架返公司,要坐車返去再行...佢地兩個就繼續去做單,我就一個人頂硬上拎個架返公司,搞到隻手脾超痛...
尾耳果單阿達同阿松分單做,我跟阿松去做...個客同我地都無天線,便叫左我落去買天線...唉...我已經好累架啦,做完竟有$40貼士,之後阿松叫我可以返去先,佢自己一個人做埋一單,我坐75x返屋企,返到屋企成10點...唉...經過今次令我更加想快d唔做呢份工=="
心情指數:4
|