Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 46
累積人氣: 13264
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 2 日  星期日   雨天


煩惱 分類: 煩惱困擾

朝早去左深水埗阿欣,同佢坐車去尖沙咀行街,去到陪左我食粥,之後再行...到12點幾送佢去深水埗...我就走了...
下午去左打波....同阿堂兩個人...


心情指數:6

好煩惱,我唔識做人...點做先係好,順自己意去做?






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)


穎欣 於 2006-07-04 01:18 AM 發表:
唔識做人咪多d向人請教下囉^__^我今日都好多野煩…
今日都係唔開心的了,但都要樂觀咁去面對解決D煩惱架MA,
有心事可以同我講啵@__@永遠支持你呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

請教邊個??
你唔好唔開心啦.......我宜家好樂觀架啦....但係唔識解決d事情...唔知點做呀...
份工我又要搵過啦......><
Posted at 2006-07-04 10:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



怡~ 於 2006-07-03 12:52 PM 發表:
點解話自己唔識做人呀??
有咩煩惱呀??=0=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我自己都唔知.............
 
點解要用怡~這個名??
我地都慣左叫大家疊字...點解要改變??
Posted at 2006-07-03 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]