【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:
朝早去左深水埗陪阿欣,同佢坐車去尖沙咀行街,去到陪左我食粥,之後再行...到12點幾送佢去深水埗...我就走了... 下午去左打波....同阿堂兩個人... 心情指數:6
好煩惱,我唔識做人...點做先係好,順自己意去做?