Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 9
累積人氣: 13170
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


全日係屋企無聊+頭痛 分類: 失落的

今日下午..有人玩我電話,後尾有人打電話來話我知有人玩我電話...原來果個人係我fd...

報串話我知玩電話果個人我唔識既...但係打電話報串之餘仲問我拿msn...仲打左幾次電話來同我傾計...

嘩嘩嘩,估唔到宜家d細路女咁昌狂...咁主動,仲要咁大瞻....服左佢囉.......想溝仔都唔洗咁架...因為通常呢d女都係玩完d感情就飛的...所以我都係唔理佢仲好=0='o晒咀

唉呀,今日全日係屋企好悶....好頭痛,痛到我.............................唉

心情指數:4.5






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)


怡∼∼ 於 2006-07-12 08:51 PM 發表:

做咩咁頭痛呀??

有好多煩惱令到頭痛??

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

怡怡><...
係掛...唉...
Posted at 2006-07-13 12:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]