嘩嘩嘩!訓到11點3先起身,立即趕快刷牙就趕出去深水埗見工,剛好12點去到地鐵站找莊生,他帶我去測試打字,竟然自己一分鐘打61隻字…第二次打字一分鐘81隻字
之後莊生找我去《茶餐廳》搵埋善姐一齊傾,莊生請我食飯…仲請我坐車到長沙灣的公司,佢係果度介紹「快樂輸入法」比我,到4點先走人…星期一返工,佢送左隻碟比我。
返到屋企沖涼就去接怡怡比相佢…之後我就去左《大家樂》食飯,再去《職工盟》填去CAMP的表,見到阿華同阿堂同Sirena,之後去左《太和體育館》分相比華同健威,健威來體育館搵我拎相,之後返屋企LU∼∼
心情指數:6.5
|