Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 30
累積人氣: 13100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   雨天


成功請了我… 開心 分類: 驚喜的

嘩嘩嘩!訓到11點3先起身,立即趕快刷牙就趕出去深水埗見工,剛好12點去到地鐵站找莊生,他帶我去測試打字,竟然自己一分鐘打61隻字…第二次打字一分鐘81隻字

之後莊生找我去《茶餐廳》搵埋善姐一齊傾,莊生請我食飯…仲請我坐車到長沙灣的公司,佢係果度介紹「快樂輸入法」比我,到4點先走人…星期一返工,佢送左隻碟比我。

返到屋企沖涼就去接怡怡比相佢…之後我就去左《大家樂》食飯,再去《職工盟》填去CAMP的表,見到阿華阿堂Sirena,之後去左《太和體育館》分相比健威健威來體育館搵我拎相,之後返屋企LU∼∼

心情指數:6.5






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)


豬扒妹 於 2006-07-15 11:08 PM 發表:
恭喜你喎...

搵到份新工呀...

開唔開心呢你...

你份工做咩咖??

辛唔辛苦咖...

記得知醒返工呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知啦。。。咁關心我既?
份工唔算辛苦,係做賣輸入法的,銷售員。。。
當然會知醒啦
Posted at 2006-07-16 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]