【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:
下午好趕咁係《大家樂》食飯,然後同肥龍,誠2,誠2阿哥一齊去「大埔體育館」打比賽,第一次打比賽,見到d人好高搞到緊張
最後輸左,32:20...打得唔夠好...唉...但已心滿意足...
之後返左新屋打機...掃地,到7點半去《職工盟》,玩小遊戲同睇相...10點走人,同成班人一齊去左食糖水傾計先走...學識左玩一個小遊戲...
心情指數:6.2