| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
自己的評估  |
分類: 特別事 |
以下所有是"自己"的感受所寫出來的
性格:
率直,情緒容易表露出來就是我的最大特徵,率直可以說是優點也可說是缺點,優點是我必定坦誠的說出來...等別人容易知道,缺點是得罪了人或hurt了人也不知道∼∼現在的我被改變了…不知道自己是看透人世還是不易滿足,覺得好像沒事或沒有人可使我真正感到快樂的喜悅∼∼若果有人能使我真正感到快樂,那人可能就是我的天使......必定珍惜至定/我是很容易受到別人的影響,心情好與壞是能影響我整天的做事…開心與不開心的樣子也容易展露在臉上
對金錢的觀點:
我不在乎錢,因錢是『買不到真正的朋友與感情』,金錢乃身外物…若果多多錢可買到真心朋友,我情願用盡所有錢去換朋友...
愛情觀:
愛情是必須有的,但現在年輕時候,覺得拍拖其實可有可無…若未遇到真正愛自己和為自己付出,最重要的是《不放棄》精神,沒這種人我都不會選擇拍拖,玩玩下的感情寧願沒開始過…我認為真正拍拖的最佳年歲是過廿歲,因為心志成熟,有些人十幾歲仔就學人講「為女死為女亡,我會照顧你一生一世」,簡直是笑話∼一來兒戲,二來自己有無能力照顧人一生一世?自己也須阿媽照顧,其實早拍拖,不會有結果…只會變成經驗,可有可無的…
朋友觀:
不單止情侶須真心相對及包容…朋友也需要…因人總會有好與壞,但若那人根本是沒心與自己交朋友處處相斥…我會選擇放棄這種朋友……
|
|
|
穎欣 於 2006-09-02 03:05 AM 發表:
南@@呢排都唔多記得上你個日記=-=""一上就見到d咁ga野,,,,
睇完你呢篇對錢/朋友ga觀點有問題=口=""
『若果多多錢可以買到能真心朋友,我情願用錢去買...』
以上果句,如果真心朋友係用錢買到,試問你理想ga價係幾多?
你所講ga『真心朋友』又可以肯定係真心?用錢買如果係真心,那麼,,,那就是奇蹟
真心朋友好多人都視為無價寶=-="點解你認為真人朋友係要用錢就買,,,
不過,,,你最前面果兩句我好like=-="同我有幾分相似,,,haha,,,
『因錢是買不到真正的朋友與感情』<<呢句你講得好grm,,但後面果個假設,,,好令我感到無奈,,,-x-""
haha,,,如果有咩得罪請你原諒啦,,,可能我對朋友呢樣野太"汁著",,,如有得罪請多多見諒=-=""
|
網主回覆
你講咁多野好像有點誤會了我的意思,果度係講緊對錢的觀點,而唔係對朋友的觀點,我是講緊金錢比起人,人係重要過金錢...而唔係講話真係可以用錢黎買= =' Posted at 2006-09-02 05:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|