Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 47
累積人氣: 13070
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


生病第四天 分類: 生病日

今日開始放假了,下午同怡怡,阿芬去左大中行街....

5點幾阿芬走了,我同怡怡繼續行..到最後去左《屈臣氏》買左兩隻公仔做聽日既part禮物

因為仲係想嘔,好快咁就送左怡怡返屋企然後我回家了...

夜晚返到家好快又出左去睇<林偉明醫生>,話d藥食唔好,後來醫生話唔係d藥唔好而係我唔戒口
戒口既意思係只吃白粥,乜都唔准食...後來話換過d好d既藥比我,以為貴d啦..點知係一蚊都唔洗比,免費睇e生

今晚食團元飯過冬,我食白粥...唉..

P.S:見到怡怡今日帶我條頸巾,心中不斷笑,嘿....好開心....仲諗住以為佢以後唔會帶我的頸巾

心情指數:7






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]