今日開始放假了,下午同怡怡,阿芬去左大中行街....
5點幾阿芬走了,我同怡怡繼續行..到最後去左《屈臣氏》買左兩隻公仔做聽日既part禮物
因為仲係想嘔,好快咁就送左怡怡返屋企然後我回家了...
夜晚返到家好快又出左去睇<林偉明醫生>,話d藥食唔好,後來醫生話唔係d藥唔好而係我唔戒口
戒口既意思係只吃白粥,乜都唔准食...後來話換過d好d既藥比我,以為貴d啦..點知係一蚊都唔洗比,免費睇e生
今晚食團元飯過冬,我食白粥...唉..
P.S:見到怡怡今日帶我條頸巾,心中不斷笑,嘿....好開心....仲諗住以為佢以後唔會帶我的頸巾
心情指數:7
|