Cursor by www.Soup-Faerie.Com 按這裡加入"我的最愛" 1



【換下一首音樂】 【停止播放音樂】 現在播放:

ymn
暱稱: nam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-22
影片轉換格式網址教學
psp網址
7 - 11 請左我~~
黑眼圈....
文章分類
全部 (482)
繁忙的 (2)
頭痛的 (4)
驚喜的 (8)
生病日 (14)
失望的 (4)
失落的 (32)
平凡日 (213)
唔開心的 (48)
疲累的 (23)
特別事 (16)
期待日 (7)
悶悶的 (19)
無心機 (5)
無奈的 (3)
無煩惱困擾 (4)
傷心的 (9)
開心的 (52)
煩惱困擾 (11)
憤怒的 (5)
激動的 (2)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
南的留言畫板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 482
留言總數: 148
今日人氣: 26
累積人氣: 13049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


用Excel統計中一適應活動2005-2006檢討表 (期待明天上學是怎樣) 分類: 期待日

今天係學校終於有d野做,用Excel統計...lunch同大k去左《m記》食,返到學校勁他條無做咩野淨上網同玩msn

心情指數:6.3

P.S.:今天副校更改了上班時間,以後每星期六不用上班了,將星期六的上班時間推到星期一至五的上班時間,以後夏令時間返7:30AM-4:45PM放工,標準時間返7:45AM-5:30PM放工,由9月18日開始返標準時間,每日比平時返多9個子,變左星期六唔洗返工,即係放星期六同日...正






訪客留言 (返回 ymn 的日誌)


瞳 於 2006-09-10 12:18 AM 發表:
嘩...excel我學晒lu...好易=w=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Excel我都學晒呀,但係無實用化過,唔記得晒點用了= =
Posted at 2006-09-10 11:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]