今朝同健威去左《津津》食早餐,然後坐車到上水,等華...去到上水《7-11》見到雪羊,之後華帶我地去巴士站坐旅遊車出發去‘黃金海岸’
借左部PSP比Ka敏玩『樂克樂克』,落車還返比我,係車上時識左3位小朋友,分別是美人魚,箭豬頭,鐵頭攻!
去到沙灘先唱詩歌及聽人講野,之後逐個逐個洗禮...我是最後一個,到我時很緊張,浸禮的時候叫了Alice幫我用手機攝錄低...浸完禮後便沖身換衫,Lunch整團教會人一起吃飯盒,吃完去沙灘同敏琪,健威一隊VS箭豬頭,美人魚,阿熙,鐵頭攻,仲有另一位小朋友打排球同玩【閃避球】...玩完返帳篷玩遊戲
首先玩【踢拖鞋】,之後玩【踏汽球】,我玩左三局...有成廿人玩!!第一局主持人數到第三聲,我已經比人奸矛踏爆左-,-第二局我醒目左唔比人奸矛,最終勝第一名,有小禮物...第三局全部大人組玩,我玩到最後四強-,-我無氣再鬥比永勝踏爆左,最後永勝win第一
最後玩【扯大纜】玩左好多局,我果隊勝出...之後同健威去買野飲,無幾耐就坐旅遊巴返〝上水廣場〞,係車上借部PSP比美人魚及瑩瑩玩,我教佢地玩...
落車後同健威係〝上水廣場〞等華,再一起坐火車返太和,約左堂打籃球...我,健威,華,堂4個打,無幾耐肥明來左打幾個子就走了,我地4個打到8點7才回家!累!因為今天開心,所以已在狀態特別順勢
P.S.:洗禮後的我,從今開始要重新做人!漸漸改變人生!
心情指數:8.8
|